söndag 29 mars 2009

Tittut!

Nu är faster slut. HELT SLUT!!!

.
Min fina Rebecca som fyllde år i fredags firades idag söndag hemma hos oss med familjen. Vi har ju varit krassliga och så så det passade bäst idag.
.
Luddes mamma och pappa kom och grattade. Min mamma likaså. Sedan kom även mina brorsor med fruar och med sig hade de sina ungar.

De är goa och söta och så, men GAAAAAAH!!! Småttingarna alltså:)

Been there, done that..... liksom.
.
Småttingarna fick för sig att farbror Luddes och Faster Marias nya hus är perfekt att leka kurragömma i.
.
.
.
Det här är minstingen i familjen. Max heter han. Det är ett busfrö med stort B och en snackispåse med stot S. Max tyckte att bästa gömstället var under köksön.
.
.
Adam fattade inte varför farbror och faster gjort trappor utan bakstycken. Adam chansade ändå och trodde att de mindre ungarna inte skulle se honom. Yeah right:)
.
.
Lilla blyga Linda gömde sig bakom fasters gardiner i fasters sovrum. När hon blev ertappad sprang hon in i badrummet och hoppade in i badkaret!
.
.
Det är inte så varmt här säger knas Felix när han hittas i farbror Luddes bastu och får samtidigt för sig att visa sina muskler!?!
.
.
Alla småkusinerna ville gratta storkusinen Rebecca.

Faster säger,

Jättekul att ni kom.................. men hua så skönt när ni gick:)

För nu är faster mer trött än trött!

4 kommentarer:

Helena sa...

Haha.Jag fattar att du blev lite trött.Vi som har lite äldre barn har kommit ifrån det där.Haha.
Klart att det är kul att busa runt i fasters nya fina hus.Många nya roliga gömmställen ju.Haha
Nä nu får du sova gott.
Hoppas att får en riktigt mysig vecka:)
Kramisar
Helena

Vitudden sa...

Hejsan Maria!

Jag lever mitt uppe i det där "röjet" och har svårt att äns tänka mig att de ska klara sig utan mig och flytta hemifrån :-) Stort grattis i efterskott till dig och din fina dotter. Jag hoppas att jag kommer ha en lika fin relation till mina barn när de blir stora som du har med dina. Snart firar vi en ettårsdag här hemma.

Kramar Ulrika

David sa...

Hörru! Gnäll inte på mina små änglar, för Rebecca var den värsta röjaren! Uj, uj, uj.... ;)

Helena sa...

Haha, du låter som mina föräldrar efter en vecka med oss på Teneriffa. Pappa undslapp sig kommentaren att han skulle behöva en veckas semester efter semestern :)