tisdag 31 mars 2009

Sol hos mig!

Förra måndagen visade jag en bild på min lilla skruttaplutta Alexandras våroutfit och menade att det om något var ett tydligt vårtecken.



Här är hon, min lilla solstråle:)



Idag skiner solen som aldrig förr här. Därför har jag helt sonika bestämt mig för att (utan ett be om lov hihi) låna Alexandras brallor och våroutfita mig själv. Visst är de något för långa på mig, men det funkar. Det är ju modernt att vika upp chinosen ju.

Sådär.... nu ska jag traska ut i solen och sälja grejs till mina kunder som bara den:)

6 kommentarer:

Familjen Eriksson sa...

Oh snygging!!!

Helena sa...

Snyggt.Riktigt vårfräscht.
Ska nog ta och inhandla ett par nya.Blir lite sugen nu när det är så härligt väder.
Kramar Helena

Malin sa...

Tack tack...ja det är härligt, hoppas vi får förmånen att ha kvar varndra till s vi är gamla och grå.... dET VAR MÅNGA ÅR SEDAN JAG KUNDE TA MIG I MIN DOTTRS BYXOR, HIHI...Vad säljer du för grejs? Ha en fin dag! kRAMIZ m

Erika sa...

Så där nu kan du sluta suga på karamellen....

Fick du sålt extra mycket i vår outfiten?

Karlsebakken 37 sa...

Åh, så fint! Jaktar fortfarande på ett par beige chinos i mammamodell...! För övrigt väldigt impad av att du kommer i din 17-åriga dotters byxor, det ska bli mitt långsiktiga mål med träningen!

Såg förresten fatet på Åhléns idag, det är niiiiice!

Kramelikram!

Alexandra sa...

Fan morsan, du måste fråga om lov i framtiden.....

Ps. Sitter i datorsalen i skolan och typ halva klassen är inne på din blogg. :)

Puss på diiig
/ Chåååk