lördag 14 mars 2009

Norsk tävling

Anette med den fantastiska bloggen Anettes hus firar ettårsdagen med bloggen genom att lotta ut ett vackert påskägg från Lisbeth Dahl.
..
Självklart vill jag vara med! Även fast jag har sådan tur i kärlek att jag därför aldrig vinner något:)
.
Jag hoppas givetvis ändå, och trots att jag minskar minar chanser om fler är med så tipsar jag härmed er andra att gå in hos Anette och delta.

.


Anettes blogg är helt ljuvlig. Hon visar vansinningt vackra inspirationsbilder och även mycket vackert från det egna hemmet.

Jag har skitsvårt för att förstå Norsk, även fast två av mina väninnor är Norskor! Varav den ena envisas att fortsätta babbla på med sin Norska trots att hon bott i Sverige i 12 år nu:)

Jag läser så gott jag kan Anettes texter och är jättetacksam för att hon visar mängder med bilder så att den här Svenska Spanjacken ska kunna hänga med;)

LördagsKlemmar på er alla Norskor som Svenskor;-)

1 kommentar:

Erika sa...

Du var uppe tidigt på en lördag. Trodde nog allt du passade på att få en skön sovmorgon.

Det är blommorna so du redan nu ser härliga ludna knoppar av på din Magnolia. Vi har en på jobbet som jag följer noga. Ska nog åka till lite blomsterbutiker i dag o kolla läget.