onsdag 15 oktober 2008

En svängdörr borde vi ha.

En svängdörr kanske borde vara mer praktisk i vårt nya hus med tanke på hur vi kommer och går i vår familj!

Sedan vi flyttat in har vi haft en massa annat för oss som inneburit mycket resande. Inte semesterresor med familjen utan snarare diverse tjänsteresor och innebandyäventyr.

Isöndags natt (natten mot måndagen) kom Ludde äntligen hem efter nästan en veckas innebandyäventyr i Schweiz.

Planet var försenat och hans kind landade på kudden någongång vid 02.30. Jag visste inget om förseningen så jag var lite orolig och kunde därför inte sova.

Äntligen tillsammans igen kan man tro? Men icke! Måndag morgon tog jag Luddes ouppackade väska och välte ut innehållet på hallgolvet. Nu var det min tur att fara. Puss och goodbye ännu en gång. Åter igen en tripp med jobbet, puh! mer utbildning, mer konferens och nu är jag på väg till mässa.

Jag längtar efter min Luddegubbe nu ska ni veta. Och jag längtar efter er...mina kära bloggvänner.

Om ni undrar varför jag inte lämnat några spår hos er på ett tag så beror det INTE på att jag är ointresserad av vad ni pysslat med eller hur det går för er med era projekt.

Jag har bara helt enkelt inte tid just nu.

Love you all:)

5 kommentarer:

Charlottas hemmaplaner sa...

Periodvis är det så där hektiskt. I våras hade vi det så att vi gick om varandra med våra resväskor. Som tur var så slipper jag resa så mycket nu. Att resa mycket i jobbet är ju faktiskt väldigt oglamoröst i längden.

Ta't lugnt bara! Dyk upp igen när du hinner o orkar! Löv jo to!
//Charlotta.

Ina sa...

Stressa inte ihjäl er bara.... och ta hand om dig..../ er...

och kom tillbaka när du hinner...

kram Ina

Tinnar och torn sa...

Miss you sis :o) Kram Törnrosa

Karlsebakken 37 sa...

Åhh, förstår precis vad du menar - är ju borta mån-tors varje vecka... Inte roligt alls att vara borta så mycket men så är det ju bara. Man får bara se fram emot när det är över och hang in there! :) Ha det så bra så länge, ser fram emot när du är tillbaka igen. Saknar ju dig när du är borta så länge ju...! STOR KRAM!

Familjen Eriksson sa...

Ni får pussas lite extra i helgen!

Förresten kan jag berätta att chokladsoppan vad jättegod men ännu godare dan efter (hade den i kylskåpet) när den var som mjuk tryffel som man kunde lägga som små kulor på glassen, yummy!

Love you too and see you soon!