fredag 7 augusti 2009

Gästblogg - Leverans

Nu har den kommit!

Men jag blir lite orolig, ser Ni hur litet paketet är? Den måste bestå av minst 2 047 bitar som ska monteras... Bäst att herr och fru Blomgren sätter på sig tålamodskostymen när montering ska ske.
Älskling, lika bra att jag säger det på en gång. Jag älskar dig! Du är bäst! Vad jag än säger när monteringen sker så menar jag det inte! Vissa har dåligt ölsinne, jag har dåligt monteringssinne!
När jag låg i brassestolen på stranden så tänkte jag på det här med positivt förhållningssätt och försökte omvandla det till att börja jobba igen. Så jag gjorde en liten lista.
Varför jag ser fram emot att börja jobba igen!
1. Träffa bästa kollegorna. Jag har haft tur!!!
2. Använda nya och fina kläder.
3. Göra mig i ordning på morgnarna! (Jag blir verkligen sunkig när jag är ledig. Usch och blä!)
4. Lyssan på ljudböcker i bilen.
5. Äta lunch på Spicy Hot
6. Småshoppa på lunchen
7. Affärsplan och budget 2010, åh vad spännande!
8. Känna mig nyttig

Jo, men det ska nog bli ganska roligt i alla fall...
//AnnSo

Inga kommentarer: