söndag 18 oktober 2009

Besök från Falun

I fredags kom Maria (Adrians backe) förbi med kompis Louise ända från Falun. De hade tänkt sig en shopping helg i Stockholm och lite fredagsmys hos Lundins.
.
Shoppingen fick de klara av själva på lördagen, men fredagen och myset bjöd jag dem så gärna på. Nu var jag iofs väldigt trött efter den jobbiga arbetsveckan, men jag tror att flickorna blev nöjda ändå.
.
Lite god mat, myspys och tjejsnack i sladdriga joggingbrallor orkade jag ändå bjuda på.
.
Det är alltid kul att träffa Maria. Trött eller ej. Det är så skönt att kunna få vara sig själv utan att behöva göra sig till:)
.
De sov över och efter en välbehövlig sovmorgon och frukost begav de sig vidare mot stan för att spendera sina pengar.
.

.
Tack tjejer för titten, hoppas ni hittade det ni sökte efter på lördagen. Berätta gärna vad ni shoppade.
.
.
Ps. jag har fler inlägg på G ikväll. Har massor att "ta igen" Ds.

1 kommentar:

Familjen Eriksson sa...

Hallå där!

Tack för senast!

Det är klart vi blev nöjda. God mat, efterrätt, godis och massor med tjejsnack (och lite snack med Ludde också) kan väl aldrig vara fel.

Vi shoppade en hel del HELA lördagen, vi kom inte hem förrän vid tio-tiden på lördagkväll.

Jag lägger upp lite shoppingfynd eftersom på bloggen. Och det andra objektet skall fotas i dagsljus även om den kanske gör sig bättre i skymningen... ;)

Kramis!