fredag 17 april 2009

Kära bloggsystrar

Ni är ju bara för goa!

Ni ska veta det att jag blir så himlans glad över alla era peppande kommentarer. Nu råkar ju den här innebandyn ta hela min tid just nu och därför blir det en massa innebandyblaj här på bloggen. Att ni ändå "hänger" med på min innebandyresa och peppar och håller tummarna och säger att ni ska titta på matchen på tv (Tv4 kl 12.30) i morgon gör mig så himla glad.

Det betyder massvis att ni är med mig. Jag vet inte varför, men så är det. Jag känner ert engagemang och stöd och jag blir stärkt av det. Det känns tryggt. Det är bloggkärlek det;-)

Bara en sådan sak som Charlottas fina gest ikväll. Charlotta som varje fredag bjuder oss andra på en fredagsdrink har ikväll tillägnat en drink åt Balrog;-) Är hon go eller!

Nu såg jag precis att även kära bloggsyster Viveka skrivit gulligt på sin blogg om oss.

Jag blir rörd till tårar!

Massor av bloggkärlek tillbaka till er alla!

1 kommentar:

ColonialEast sa...

Hej!!!! Jag ska heja och hålla tummarna jag också. Tyvärr kan jag inte kolla TV:n. Min äldsta son spelar sin allra första innebandyturnering i morgon. Samma tid. Han är ehlfokuserad. Har stått och över skott hela kväll. Dribbla kan han redan säger han men om han kan fixa riktigt bra skott så vinner de hela turneringen. Självförtroendet är det inget fel på ialla fall :) Skål!!