måndag 12 maj 2008

Rör-igt

Nu är Ludde äntligen klar med elarbetet som ligger i ytterväggarna. Vår stackars snickare fick börja sitt arbete med att riva! ner alla gips och spånskivor för att Ludde skulle kunna installera all special belysning som vi skall ha. Nu får snickare Fredrik sätta tillbaka allt igen.

Jag kan säga så här.....

Ludde kommer att få utrusta mig med en karta så att jag vet vilken knapp som går till vilken belysning;-)

Visst är det skönt med en alldeles egen elektriker, men ibland blir jag "mörkrädd" över alla specialdetaljer och finesser som han vill ha.

När det gäller övrigt i huset känner jag att jag för det mesta får som jag önskar, men i detta ämne vill nog Ludde "regera"




Man får se det från den "ljusa" sidan. Vi kommer helt klart inte att famla i något mörker i kåken;-)

1 kommentar:

MITT VITA HUS sa...

hi hi jag ser att din man är elektiker det är min med men han brukar smyga med sina kataloger så jag får itne så mycket att välja på. De där kontakterna från merten kom han bara hem med:) men jag ska genast kika efter det du nämnde så får vi se vad han säger:)
Ha det gott:)
Ps. jättehärlig blogg ska bli kul att se slutresultatet:)