fredag 16 maj 2008

Idag är jag stark!

Igår såg jag på mina armar att de blivit lite "bulligare" shit tänkte jag först, nu går det undan med förfallet. Fast när jag tittade efter lite mer noggrant så såg jag att jag blivit lite muskulös;-)

Bra träning det här med att lyfta "skrot" från byggen och att krypa runt på alla fyra och plocka brädor och annat. Varför skaffa gymkort när man kan bygga hus?

Så var det återigen fredag. Denna helg skall jag, mina nya muskler, döttrarna och mågarna bära ner all bråte vi samlat på oss under alla år från vinden. Vi skall försöka sortera skiten och allt som inte användts på ett år skall VÄCK.

Ludde parkerar vi ute på bygget och jag lär nog få åka lite fram och tillbaka för att bistå honom när han behöver hjälp.

Hoppas min braiga kondis jag hade i 20-årsåldern kommer tillbaka åxå;-)



Här har ni bildbeviset;-)

2 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Shit, värsta brottarbruttan ju...;o)Kram P.

Anonym sa...

Gudsonen är impad! Han i Uppsala that is...

Jag har lite nya bilder på killen som numer lirar fotboll två gånger i veckan...skickar dem på mailen.

Puss på er hela familjen!