måndag 17 mars 2008

Vilken underbar känsla!

Jag är så glad över att jag såg till att vara ledig denna vecka. Jag tackar de som peppat mig och gett mig styrka att ta "matchen" mot chefen för min ledighet.

Jag hade inte velat missa detta för allt i världen! Jag är så lycklig!

Jag tror inte att jag som är så morgontrött och gärna ligger och drar mig in i det längsta normalt sett någonsin vaknat på morgonen på det sättet som jag gjorde imorse. Jag vaknade långt innan klockan ringde och steg upp direkt med en känsla i kroppen som sade mig att "äntligen är nattahelvetet över!

Jag var ute på tomten kl 06.30 och möttes av ett glatt gäng på ca 10 personer. De höll på som bäst med omlastning av alla lastbilar eftersom de är för stora att ta sig ända fram. 5 hela vagnar har körts upp från Korsberga där Trivselhus har sin fabrik.











Nu är jag hemma en snabbis. Har lovat min "personal" lite mitt på dan fika. Ska ta med ut en korg med bullar som jag och Alexandra bakade igår kväll, kaffe, dricka och frukt. Måste ju se till att de får energi;-)
Senare kommer fler bilder....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad spännande! Jag kommer absolut följa din blogg, har just gått igenom samma process. Vi är i slutfasen av vårt husbygge, inflytt i slutet av april.