torsdag 6 mars 2008

Trevligt!

Min magkänsla och kvinnliga intuition sade mig imorse när jag vaknade efter en febrig och svettig natt att det inte påbörjats någon grund denna vecka heller.

Jag har ju dragit mig för att åka ut och titta för att inte bli besviken, samtidigt så vill man ju inte missa något som kanske är värt att föreviga.

Hursom så svängde jag förbi denna eftermiddag, och så rätt min mage hade denna morgon.

Ingen j*vla grund nu heller!

Detta grundläggarföretag har flyttat fram vår husleverans två gånger hittills och fastän de lovat att ringa om det blir ytterligare förändringar så har vi inte hört ett knyst.

När jag var där i eftermiddag så mötte jag två grundläggare som höll på med grannens grund. Jag smög fram lite försiktigt och frågade snällt om det var de som skulle göra även min grund bredvid.

Ja, svarade den ena kort.

Sedan frågade jag mjukt och lent om de möjligtvis hade någon aning om när de eventuellt skulle börja jobba på min grund.

Jag fick ett bryskt INGEN ANING samtidigt som han vände mig ryggen.

Det var ju trevligt. INTE

Inga kommentarer: