lördag 8 mars 2008

I sista stund

När fredagen började lida mot sitt slut så hände det plötsligt! Precis som i Trissreklamen. Ni vet "plötsligt så händer det" Det som hände var att projektledaren slog en signal och undrade om jag och Ludde kunde komma ut till tomten för att gå igenom vad som skulle hända härnäst.
Projektledaren heter Mikael Gunnarsson och har en namne i en "innebandyprofil" som vi känner väldigt väl. Det sjuka var att denne Mikael berättade när jag påtalade för honom om sin namne att han har arbetat ihop med "innebandyprofilen"
Vilken liten värld det här är!

Mikael Gunnarsson och Ludde inspekterar tomten.

Ludde kollar att grävskopan är schysst.

Tog tillfället i akt och traskade runt på grannens grund;-)



Nu äntligen ser det ut som om det skall böra hända saker även hos oss.
På måndag startar de;-)


Ludde testar om grannens hus sitter fast ordentligt, tror jag. Fråga mig inte varför han klämmer på deras kåk just där?


Summa summarum.
På måndag sätter de igång och enligt Micke så går det med en rasande fart. På torsdag skall det besiktigas och sedan så kommer äntligen huset måndag v12.
Och jag är ledig hela den veckan;-)

Inga kommentarer: