torsdag 10 juli 2008

Tack för hjälpen.

Tack för era synpunkter och kommentarer kring mina sista val som jag grunnat på så länge. Era synpunkter var värdefulla och vägs in noggrant i slutfasen nu när jag måste få ändan ur vagnen och bestämma mig.

Jag är en tvilling och min natur vill inte "låsa" sig för snabbt. Min natur behöver lämna en liten dörr öppen om uti fall att....;-)

Resultatet blir ni varse snart!

Under tiden kan jag visa vad som kommit "hem" den här veckan.
En sån här.....
och en sån här.
Ni får se innehållet när de är monterade och på plats;-)
Nu skall jag till bygget för att styra upp lite med gubbarna som i skrivande stund anlägger vår stödmur!
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

svartataket sa...

spännande!!Ja valen kan inte vara lätta :)) Får vi se något på stödmuren? *säger nyfikna jag* hahahaha. Vernissage? hahaha säger jag då;)

KRAAM

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Ja vi tvillingar är lite speciella, hihi -Å ena sidan...Å andra sidan...Men det kommer att bli fint hur du än gör. Jag är spänd på att se resultatet sen! Nyfikna är vi ju oxå vi tvillingar ;o) Kram Petronella

Familjen Eriksson sa...

Hallå där!
Nu måste det vara dags för lite bilder igen... Man kan ju tro att ni har bloggkramp. ;)

Kramar
Maria