fredag 24 juli 2009

Vamos a la playa

Hej svej.

Nu drar vi söderut för lite sol och bad. Det ska bli så skönt att komma iväg ett tag efter allt slit. Visst känns det sådär lite ångestfyllt att lämna allt vi skapat, men vi behöver verkligen ett miljöbyte och lite avkoppling på en härlig och soldränkt playa.

Vi överger inte vårt hus helt dock. Vi har många som ser efter det medan vi är borta. Bloggen kommer även den att ses över av någon annan under tiden jag blir borta. Vem det är som lovat att gästblogga lär ni märka inom kort;-)

Ha det gott alla så ses vi ute i cyberspace senare i augusti.

Kram

/ Maria

12 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Jaha, söderut säger du?? när kommer ni hit?? Ni kanske kan bo i en badhytt??:)

Pernilla sa...

Qué bien! Que lo pases bien!

Charlotta sa...

Visst ar det skont att bara lata sig i solen!!! Hoppas att ni har det helt underbart och laddar energi infor hosten.

Soliga kramar

Charlotta

Vimsingen sa...

Ha en trevlig semester!
/Vimsingen

Tinnar och torn sa...

Ha en underbar semester, det är ni helt klart värda! Kramar Pellis

Familjen Eriksson sa...

Ha det bra och vila upp er ordentligt. Sola lite för mig också för här verkar det vara omöjligt att få någon sådan på sig.
Kram!!!

svartataket sa...

Ha det nu så underbart vännen!
Jag är precis hemkommen från din stada:)) Shoppat tills jag dött!!hihi. Naturligtvis så skulle vi spanat in några stolar till kontoret som dom bara säljer via internet, men visar på ett showroom.
Tror du vi gjorde det da?????gaaaa
så irriterandet:) När jag ändå rattade runt till hotellet så kunde jag ju ändå använt min hjärna!! Jaja, du kan ju alltid provsitta dom åt mej sen:)) haha
See ya!!!
Puss & Kram
jessica

Linda sa...

Ha det så jättegott!
Kram kram Linda

Erika sa...

Trevlig semester!

Karlsebakken 37 sa...

Åhhh, vad underbart!! Ha en härlig semester nu och njuuut massor efter den här superintensiva våren. Fantastiska bilder från altanen också, såå himla fint blir det!

Stor semesterkram på dig!!

ColonialEast sa...

Ha en jättehärlig semester Maria! Förstår verkligen behovet av att "lämna" ett tag. Men blir helt matt av att alltid ha projekt på gång. Och inspirationen tryter lätt då också. Hoppas ni får det jättehärligt (i Vivekas badhytt????)!!!! Kram!!

svartataket sa...

amen, jag trodde ni skulle till Spanien!!! Jaja, ni är väl trötta på det!! fniss!
Ha det så underbart!
puss