onsdag 14 april 2010

Vårtecken och Guld

Men shit vad tiden rasslar iväg!!!

Det är redan onsdagkväll och jag har missat mitt vårspan. Det blev jag varse idag då min grannfru påpekade det för mig med sträng ton.

"Maria var är ditt vårspan??? Varför har du inte bloggat i veckan?"
.
Jamenvafasen..... jag hinner inte!

De e mycke nu......



Ett litet span får jag allt bjuda på ändå.

I mina rabatter tittar lökarna upp som jag grävde ner i höstas. Alliumbollar hette de visst.
.
Här ser man tre saker sticka upp. Två lite större och en yttepytteliten i mitten.
.
I lilla slänten har jag flera men de har jag tyvärr inget foto på.


.
Hur gick det i helgen på Distriktslags SM i Nyköping?
. .
Jorå... Stockholmstjejerna skötte sig alldeles strålande. Såpass att de vann det hela faktiskt!
...,
Våra egna tjejer från Balrog... Alexandra, Lisa och Moa gjorde grymt bra ifrån sig. Alla tre var med i toppen på poängligan och trion blev dessutom uttagna i innebandymagazinets All Star Team. Gryyymt!!!
.
Det är allt jag har ork att bjuda på idag.
.
Som sagt det e mycke nu.... men jag kommer igen.
.
Jag har mycket på gång;-)

2 kommentarer:

Monica sa...

Tack för att du tog dig tid till den rara kommentaren i min blogg trots att du är så stressad! Och stort grattis till innebandyvinsten!
Slit inte ut dig!!!
Vårkramar från Monkan!

Viveka på Humlebacken sa...

Jag förstår precis, bloggar nästan inget nu heller.. känner liksom inte att det är prioriterat.. var sak har sin tid, kan man säga så?
Kul med tjejernas vinst, men ärligt talat, det var väl ingen som trodde något annat än att de skulle vinna, vad jag förstår är de bäst!
Härligt att se hur det spirar i rabatterna!!
kommer ni pch hälsar på i sommar, förresten??
kram