onsdag 7 april 2010

En kommentar som rörde mig.

Kommentarer är jättekul att få. Det är i mångt och mycket de som ger bränsle och lust till att blogga vidare.

Ni som brukar kommentera regelbundet här hos mig är hur goa som helst. Det är även ni andra som mer sällan kommenterar men ändå bemödar er med att skriva några fina ord.

Ikväll kom det en kommentar som träffade mig rakt i mitt mammahjärta.

Jag kan inte låta bli...... måste bara publicera denna kommentar i ett inlägg.

Den förtjänar det.

Varsågod kära Maria! Du verkar vara en supersjysst mamma som har ett stort, varmt hjärta som delas med till dem som behöver och jag snor nog lite då och då tror jag:)

Din blogg är störtskön och jag gillar din "stil". Jag tror att du och min mamma skulle gilla att "hänga" med varandra;) ni är lite härligt knasiga mammor båda två liksom.

Du skrev att besökare gillas utav mig och det stämmer till 100%. Jag älskar alla mina besökare och blir besviken när jag inte ser vilka alla är så jag kan tacka dem så djupt.

KRAMISKRAMAR // OLIVIA

Som sagt Olivia heter flickebarnet.

Hon gillar kommentarer hon också.

Klicka er genast vidare till henne och gör henne glad!

2 kommentarer:

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Oj! Vilken "gåshud" jag fick när jag läste detta! MIN Olivia är verkligen underbar och härlig det må jag säga! Hon ska snacka om att ha ett stort hjärta :) Jag förstår om du blev glad av den kommentaren, själv sitter jag bara och ler stort här på jobbet (har lite tråkigt och tjuvbloggar lite ;)

Stor kram Tina (Olivias mamma:)

Erika sa...

Olivia verkar vara en riktigt go tjej precis som du!