måndag 29 mars 2010

HJÄLP!!!!

Jag har suttit en bra stund med mitt 5.e vårspansinlägg. Av någon märklig anledning går det inte att infoga några bilder.

Jag har försökt läsa mig till vad som hänt på blogspot men fattar nada i vanlig ordning.

Det lilla jag kan utläsa är att mitt picasa-album eller vad det nu heter tydligen nästan är fullt. Jag trodde man kunde blogga i all oändlighet. Har jag fel?

Någon som vet eller kan om sånt här???

Snälla hjälp mig. Annars är det slut här.

// Teknik-Majsan

3 kommentarer:

Karlsebakken 37 sa...

Jag har samma problem - fick inte lagt upp några bilder först heller. När jag la upp dem en och en gick det lite bättre men fick ändå inte in alla. När jag nu bloggar runt lite så ser jag att alla Blogspot-bloggar får ett sånt rött kryss istället för bild så det verkar vara ett generellt fel hos Blogspot... Hoppas det iallafall för annars är det slutbloggat för min del också!!

Vilket härligt sms från Rebecca imorse förresten, förstår att det blev en smajldag på dig idag! :)

Kramelikram

MARIES FOTO sa...

Japp samma fel hos mig. Så du behöver därmed inte sluta blogga. Härligt för oss läsare!

MIN LYCKA ♥ sa...

Samma hos mig med...Jag laddade upp dom igår som tur va, men idag funkar inget!!

Höres om några dagar då när tekniken är frisk och kry igen:=)

Kram
M