torsdag 17 april 2008

Köpstoppet upphävt.

Om inte annat så tillfälligt i alla fall;-)



Jag hade ju bestämt mig för att inte köpa på mig en massa inredningsprylar innan flytten. Nu fick man ju ett sådant bra tips från Hilleshög bloggerskan så jag kunde inte låta bli.

Tack än en gång Liv!

Det är gummikorgar gjorda av gamla bildäck som man kan ha ved i. På nätet finns de för 500:- men hos Jysk så kostar de endast 129:-

Jag slog till och köpte 2 av bara farten. Kanske kan jag använda den andra som blomkruka. Eller så kan man rulla ihop plädar och ställa ner dem i korgen till altanen. När det blir lite små kyligt på kvällarna tar man fram korgen och bjuder sina vänner på en filt.

2 kommentarer:

mie sa...

Wow, Tack för tipset! :-)
Vi har ju stundande student och bara 12 dagar senare en 50-årsdag här ute i Skälby, det är ju toksnyggt, bekvämt och omtänksamt att bjuda gästerna på en pläd över knäna framåt småtimmarna :-)
Jag säger det - alla borde läsa majsans blogg!!!! ;-)

svartataket sa...

Ja dom är fina!! Jag spanade på såndana i Sälen i vintras. har sett dom på jysk men vet inte vart jags ka ha dom :) Men jag kanska ska köpa dom i alla fall..du vet bra ha;) haha
Trevlig helg!
kRAAM
pS.jo den foldern har jag,jag tror inte jag sett den ena du sa..men jag ska kolla i dag :)