måndag 18 februari 2008

Länge sedan

Mycket vatten har runnit under Paris broar sedan jag skrev senast här på bloggen!

Det har varit bråda dagar med familj och jobb men på byggfronten har det inte hänt så mycket.

Grunden kunde inte påbörjas förra veckan då vi inte hade tillgång till någon rörmokare.
Nu verkar det som att det blir av denna vecka i alla fall.

Det måste det! Vecka tio kommer ju huset!

Omröstningen på vad ni trodde Ludde skulle säga angående min tripp till Mexico är klar.
Jag måste säga att jag är mycket förvånad över att flertalet trodde att Ludde skulle tycka att det är helt okej;-)

Hans riktiga svar var något mittimellan dock.

Jag håller på som bäst att leta efter kaminer. Har hittat några jag tycker om. Kommer att lägga upp lite bilder på dem senare.

Jag har redan fått lite tips från min kollega Stefan och det uppskattar jag.

Snart är även mitt kök helt färdigplanerat. Den köksarkitekt vi jobbat med har inte riktigt klickat med oss. Vi har varit allt annat än nöjda med henne så jag vände mig helt enkelt till en annan för säkerhets skull och fick mina farhågor bekräftade. Den nya har "tagit tag i bitarna" och skall hjälpa oss att få köket precis på det sätt som vi vill ha det.

Återkommer inom en snar framtid....................

Inga kommentarer: