onsdag 24 februari 2010

Natti natti

Nu är jag i Visby.

Har åkt kvällsfärjan över.

Här har det minsann också snöat massor.

Plog-Bertil jobbar inte här.

Inte heller Plog-Petter.

Var tvungen att parkera på en stor snöhög.

Undrar om jag kommer ur den imorgon?

Får ringa Bärgar-Svenne isf.

Undrar om han jobbar här?

OS på hotellrummet.

Funderar på om jag mår illa pga båtturen eller över det Norska Curlinglagets brallor.

Shit så fula brallor de har!

Nä.... om en skulle ta och sova sig lite nu kanske.

Undrar om John blund är på ön?

Hoppas... för jag är trötter.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Visby låter så härligt. Jag älskar Gotland men är där alldeles för sällan.
Hoppas du får trevliga dagar där!!!

Kram Helena

Mina dagar sa...

Kul att få se Gotland vinter tid!!
Snälla ta bilder och visa oss!

annicap sa...

Jag önskar dig en trevlig helg och en varm kram i vinterkylan!