lördag 12 december 2009

Kommentarer

Sitter här i lördagssoffan med sovande make bredvid mig.
.
Ett perfekt tillfälle att smyga fram datorn då den inte är så väldans poppis här just nu. Min man tycker att jag ägnar lite för mycket tid åt min blogg.... Fattar inte varför? Sotis kanske:)
.
Jag vill passa på att tacka er alla som kommenterar och skriver så söta, roliga, härliga, goa, fina kommentarer.
.
TACK TACK TACK!!!

Det är ju faktiskt på det viset att all den feedbacken ni ger mig med era kommentarer på något sätt ger mig mer bränsle åt att ägna mig åt, åt, åt ..... ja vad det nu är jag håller på med:)
.
Jag har begränsad tid med min dator som sagt och den här julkalendern slukar all den tiden med råge just nu. Jag hinner inte runt vare sig bland de bloggar jag normalt besöker eller er "nyanlända".
.
Jag får försöka kika runt bland er lite senare när denna galenskap är över.
.
Jag satt här i min lördagssoffa och tänkte på er..... på det och jag kände att jag ville att ni skulle få veta det.
.
Ps. I morgon öppnar jag min lucka tidigt i ottan. Det är ju ändå Lucia;) Och har ni inte varit inne hos Viveka och kollat lucka 12 ännu så klicka genast in er här Ds.
.
KRAM TILL ER ALLA!

Inga kommentarer: