måndag 13 december 2010

Viktigt budskap

För snart ett år sedan skrev jag detta inlägg.

Min äldsta dotters bästis, min yngsta dotters lagkamrat, min och Luddes "bonus" dotter Helga har själv skrivit om vad som hände den dagen på sin blogg.

Ett inlägg som berör djupt.

I detta inlägg berättar Helga om sin stolthet för sin lillasyster.

Helga har engagerat sig för insamlingen till hjärnfonden.

Vi har bidragit.

Gör det du med!

SMS:a Helga till 72930 för att skänka 100 kr till Hjärnfonden.
.
Ikväll hyllas Svenska hjältar med en direktsänd gala på TV.
.
Annas "hjälte" är en av de många nominerade.
.
Läs om henne här.
.
Krama om varandra därute!
.
Puss

PS. Ni som har egna bloggar får gärna "hjälpa Helga hjälpa" genom att skriva en rad om insamlingen. DS

3 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Will do! Kram

Mamma med ambitioner sa...

Jag är med! Kul att du hittat din inloggning :) Hörs vi inte så GODDDDDD JULLLLLL
Hoppas tomten kommer. Kramar i massor Kristina

Soltorpsgarden sa...

Hej, ja jag smsar, jag minns ditt inlägg från förra året, usch, hur mår hon idag? Anna? Kram och ha en fin jul om vi inte hörs! Vivi