måndag 26 juli 2010

9 år

Hej vänner,

som ni märker är det inge vidare aktivitet här på bloggen. Det går trögt minst sagt.

Semester... så är det. Det är svårt att sitta och glo vid datorn när det finns så mycket annat härligt att göra.

Jag kikar in en snabbis för att säga hej. Hej, hej..... hoppas ni alla har det gott. Jag har det!

Vad gäller NYC bilder så lovar jag att visa några vid ett senare tillfälle.

Idag firar jag och maken att vi varit gifta i 9 år.

Tillsammans har vi varit i 20 år men gifta som sagt i nio år.


.

Ta hand om er där ute!
.

Kram

14 kommentarer:

Lillebror sa...

Grattis syrran & svärbrorsan!

Monica sa...

GRATTIS!!!
Vilken underbar bild!
Kram, Monica

Olivia sa...

Grattis, grattis, grattis underbara du!

Jag längtar efter NYC-bilder ;)

KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

Anonym sa...

grattis och kram! från soltorpan

annicap sa...

Grattis!

Njut av sommaren och semester så kan du visa bilderna en regning höstdag!

Kram

Pernilla sa...

GRATTIS! Det är bra jobbat!!! Pussar och kramar på bröllopsdagen!

Vi har varit tillsammans i 18 år i år och om två år firar vi 20 tillsammans, och 10 som gifta. Det är sjukt vad fort tiden går!

Snäckskalsdalen. sa...

Det är helt klart att man bör fira!
Och Gratulerar så mycket och hoppas att ni får mängder av fina år framöver också!
Kramar
Agneta

Helena sa...

Grattis grattis till er båda.Hoppas att ni får en riktigt härlig dag.Vi firar 18 årig bröllopsdag i augusti,och vi har varit tillsammans i hela 26 år.Var ju bara 16 när vi träffades.Må så gott...i morgon bär det av till Alcudia för vår del.
Kram på er.
"Blogglösa" Helena

A House With A View sa...

STOOOORT GRATTIS!!

Kramizar aka

Mamma med ambitioner sa...

Grattis till er båda!!!!
Må gott och ta hand om varandra. Bloggandet hör nog höst, vinter och våren till. Bara du inte tappar intresset alls. Vi hörs Kram Kristina:)

Linda sa...

Många grattiskramar från mig!
Hoppas ni dricker massor av skumpa och är ute och bubblar!

petra sa...

GRATTIS på er bröllopsdag.
stor kram

Liw sa...

grattis =)
Du får gärna titta in på min nya blogg, fast du har ju koll på mig på fejsan! :)
kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Fantastiskt många grattis till er ♥ ♥ ♥!!!