onsdag 2 juni 2010

På "allmän" begäran

När jag inte hinner lägga in inlägg på aktualiteter direkt brukar jag i regel strunta i att blogga om det. Jag har fått för mig att det inte är något intressant eller ens kul med inaktualiteter.
.
Min pappa (som bor i Madrid) kan ringa lite titt som tätt och be mig lägga in mer bilder på allt vad vi gör. Att maila dem till honom är ingen ide. Men att kika på bloggen har han lärt sig efter mycket möda och stort besvär.
.
Nu tyckte min pappa att det var förskräckligt att jag inte visat bilder från min födelsedag. Särskilt som han visste att hans barnbarn skulle vara hemma.
.
Imorse ringde Rebecca och undrade varför jag inte bloggat om vår kväll i måndags....

Men herregud vilken press!!!
.
Så på "allmän" begäran lägger jag in lite bilder från min födelsedag da.
..

-
La mormor med sina barnbarn.
.

.
La morsa med sina barn... y el Ludde grillando!
.

.
Vi grillade och vi åt ute eftersom vädret var kanon.
.

.
Alexandra hade bakat en smarrig sommartårta.
.
.
Mums!
.
Under fikat "ramlade" det plötsligt in lite folk sådär spontant!
.
Grannarna kom förbi och även ett gäng tjejkompisar till mig.
.
HA! tyckte dem... "trodde du att vi inte tänkte komma förbi och gratta va" (Finns tyvärr inget foto på det men det var jättekul med spontanbesök)
.
Presenter fick jag också.
.
Fina saker.....
.

.
Jag fick tom en fin present av lilla söta Vendela i huset bredvid!
.
Jag älskar mitt armband och jag har det på mig hela tiden;-)
.
Nu hinner jag inte blogga mer....

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Me gusta mucho el español. Grillando. :)
La tarta!!! Mmmmmm. Proxima vez te våldgästo también!

Milla sa...

Åh grattis i efterskott! Du är av en bra årgång :=) Jag är så AVIS på dom som fyller år när det är sommarväder. I min familj fyller vi år i februari, mars och oktober. INGA utekalas alls... Men förr var man ju glad över att fylla år tidigt på året, typ före 20. Kram Milla

Linda sa...

Vilken tur att Rebecca ringde och pressade dig så vi andra fick ta del av din dag - härligt! Kram

Monica sa...

Vilken härlig familj ni är!!!
Och vilken vacker mamma du har!
Kul att få se!
Kram, Monica