fredag 11 juni 2010

Achtung achtung.

Isch haben sie aine klaine lusten fur sprechen dojtchen.

Normalich ich nicht liken dojtchensprechen sig gefaren inunder. Die dojtchensprochen ischt gevurst kompliseert. An bichen friden, an bichen bitchen.

Javol, javol ich liebe nein alcohol.... Haha, das rimmensie perfektlich;-)

Haber sie gefaren inunter farenkonte das icht klar. Raus bitte klaus sicht kunt haben ont in der rumpen. Der rumpen icht sammen fur das achlog for övrich.

Ich liebe disch in hafen slafen. Ain swai dri politzaj.

Is bitte, is bitte.... bittenfitten lustich.

Jaaaaa... jaaa, bayern munchen unt fur alles gefaren bratwurst lieber.

Ich liebe maine klaine kinderdutter. Ich habe swei dutter. Fine fine margarine dutter ich have. Unt ich stoltich fur das. Aine mutter nisch butter kan isch sagen.

Hahahaha... kunt ich geskratten fur selfich. Hahahaha. Galenpanish ich is dis fur allesballes.

Das is totalen fur der momentich. Das dinkelpinkel ischt gefurtenvurten.

Auf wiedersen of schnitzel.

8 kommentarer:

Bittan sa...

hahahahahahaha, du e för rolig :-)
Vad får du allt ifrån ?????
önskar dig en mysig helg och NY förresten va väl inte fy skam !!!!
Avis..... nä inte alls. Jag får nog slå tillsjälv å överraska mannen för han lär inte boka så där bara.
Kram Bittan

Snäckskalsdalen. sa...

What?
Que?
Hoppas det inte är allvarligt!
Kram Agneta

Monica sa...

Instämmer med Snäckskalsdalen och tillägger bara: Was ist das?
Kram, Monica

Milla sa...

Du bist ein niedliche esel mit lange ohren. Umarmung!

Viveka på Humlebacken sa...

du sind vollständligt vansinnisch. Warum bist du so knasig heute?

Erika sa...

Inte ett stavfel o inga grammatiska fel heller. Du är jy grym på tyska!!

annicap sa...

Saknar dig och dina tokiga inlägg. Är det inte dags att förgylla vår vardaga snart igen? Snäääälla!

Kram på dig!

Anonym sa...

Nu har jag abstinens, måste snart få läsa och inspireras av ditt skrivande.Jag har fått sådan inspiration tack vare dig. Kram på dig.
Så snälla skriv lite bara